دانلود فایل با عنوان*تحقیق در مورد طراحی معمار مجازی در مدارس IT *

تحقیق در مورد طراحی معمار مجازی در مدارس IT ,طراحی معمار مجازی در مدارس IT,دانلود تحقیق در مورد طراحی معمار مجازی در مدارس IT ,طراحی,معمار,مجازی,تحقیق در مورد طراحی معمار مجازی در مدارس IT |1631438|jd|
محقق گرامی فایل مورد نظر در مورد تحقیق در مورد طراحی معمار مجازی در مدارس IT آماده دریافت می باشد برای مشاهده جزئیات فایل به ادامه مطلب یا دریافت فایل بروید.

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات

دسته بندی : وورد

نوع فایل : .doc ( قابل ويرايش و آماده پرينت )

تعداد صفحه : 8 صفحه

قسمتی از متن .doc :

طراحی معمار مجازی در مدارس IT

چکیده

معماری مجاری در مدارس IT به مثابه طراحی مکان های کاربردی چندان شناخته شده نیست . اکثر مکان های مجازی توسط برنامه سازان خلق می شوند نه آنگونه که ساختمان ها طراحی می شوند در نتیجه ما در عصر معماری بومی قرار دادریم .در حالیکه معماری مجازی موجود، نیازهای کاربران اینترنتی را برآورده میسازد، وجود یک مکان مجازی خوب طراحی شده برای سازگاری با پیچیدگی در حال گسترش و خواسته های دنیای مجازی به یک ضرورت تبدیل شده است.

این مقاله مبنایی برای طراحی فضاهای مجاز براساس اطلاعات معماری ما ارائه می دهد.

مقدمه

معماری مجازی به معنای بازنمایی الکترونیکی طراحی معماری است . پدیده معماری مجازی می تواند شاهل دو هدف باشد: شبیه سازی ، معماری کالبدی با خلق یک مکان مجازی کاربردی . شبیه سازی معماری کالبدی معمول ترین هدف آن است و بطور فزاینده برای تصویر سازی ادارک و ارائه معماری بکار می رود.

ما امروزه شاهد حرکت تدریجی و مداوم تصویر سازی ترسیمات و نقشه های روی کاغذ به تصویر سازی دیجیتال بر صفحه های نمایش کامپیوتر هستیم . هدف دوم معماری مجازی شامل طراحی و خلق مکان های مجازی از نظر سازماندهی عملکردی وبازنمایی الکترونیکی است . معمارها ساختمان ها را به منظورفراهم کردن مکان هایی برای زندگی کار تفریح و آموزش طراحی می کنند و چنین مکان هایی به عنوان ساختمان هایی با فضاهای درونی تجسم یافته اند که این فضاهای درونی را اتاق ، هال، تئاتر و ... می نامند . یک ایده در حال تکوین برای مکان های مجازی فراهم کردن یک مکان الکترونیکی برای فعالیت های اجتماعی ، کارت آموزشی و مردم است . استعاره ساختمان ها و اتاق ها مکان های مجازی توسط معماران مجازی گستره با نیاز فیزیکی ندارد، توصیف هندسی فضا همان معنای ساختمان فیزیکی را ندارد . البته موضوع بدان معنا نیست که فضای مجازی هیچ مفهومی ندارد بلکه توصیفی معین از چارچوب اصلی و توپولوژی فضا می تواند به جهت یابی و راه یابی مکان کمک کند،چه منطذومان به یک اتاق باشد یا مجموعه ای از اتاق ها یا بخش دیگری از مکان در این امر تاثیر نخواهد داشت همچنین این موضوع در چگونگی شکل دادن به محیط تاثیر گذار است و بیانگر آن است که مکان و بخش های مختلف آن چگونه به نظر خواهد رسید . با وجود این روند طراحی باید به فراهم کردن امکانات عملکردی را در اولویت قرار دهد . بدون فراهم کردن این امر ، فضا کاربردی نخواهد داشت. در حالیکه اهمال و کم توجهی به توصیف هندسی اتاق در عملکرد آن تاثیر گذار نیست هر چند که به خاطر فقدان حسن مکان و حضور پیدایش محیطی با سازگاری که برای کاربران منتهی خواهد شد .

در این مقاله ما معماری مجازی را به عنوان مکان مجازی برای فعالیت های اینترنتی مورد توجه قرار داده و مثال های گوناگونی از معماری مجازی با عملکرد ها و فرم های مختلف را ارائه خواهیم داد . طراح های مکانی مجازی اطلاعات طراحی معمرای را به تصویر کشیده و تفاوت های طراحی یک ساختمان فیزیکی و ساختمانی با عملکرد در دنیای مجازی را نشان می دهد . معمار یک دفتر کار مجازی ( در مقابل یک دفترکار مجازی که شامل تعدادی صفحات وب است )شامل مواردی است که فراتراز توصیف و بیان ظاهر یک مکان بعنوان محیی برای عملکرد های کاری است.

اصول طراحی معماری مجازی شامل بازنمایی واضح و توصیف ویژگی های رابطه موجود بین عملکرد و تصویر سازی فرم مکان مجازی است توصیف ویژگی های فوق مبنایی برای طراحی معماری مجازی را فراهم می سازد . مسائل اجرایی مثل رسیدن به یک بازنمایی شی گرایانه از مکان و مردم مبنایی برای درک ساختارمعماری مجاز فرام می آورد.

یادگیری واقعی در جهان مجازی

نوع جدیدی از برنامه آموزشی که از طریق تشکیل کلاس های مجازی با استفاده از یک جهان دیجیتالی آنلاین (online) به نام زندگی دوم انجام میشود به آرامی در برخی از کشورها در حال گسترش است . به نوشته روزنامه کریستن مانیتور بر اساس این برنامه آموزشی استادان و دانشجویان در حالیکه روی صندلی های خود نشسته اند به اکتشاف جهان تازه ای می پردازند که در هیچ نقطه زمین به شکل واقعی وجود ندراد آنها بخشی از 800 هزار ساکنان دنیای مجازی هستند که اکثراً در سال گذشته به پیش از 60 مدرسه و دانشگاهی که عضور این شبکه هستند متصل شده اند این روزنامه نوشت دانشگاه هاروارد آمریکا نیز که از معروفیت جهانی برخورداراست برای اولنی بار امسال دوره حقوق خود را به این شیوه نوین برگزار کرد . در این روش تصاویری از یک کلاس درس واقعی که با حضور یک عده دانشجو و نیز مدرس در فضای باز محوطه این دانشگاه تشکیل شده بر روی کامپیوترهای شخصی شرکت کنندگان در این دوره پخش می شود این تصاویر به گونه ای ارزیابی خاص فیلمبرداری شده و پخش می شوند که در ذهن بیننده حس حضور فیزیکی را ایجاد می کنند . دانشجویان می توانند در جریان پخش فیلم در حالی که سخنان مدرس را می شنوند از طریق یک خط آنلاین سوالات ونظرات خود را با استاد ود یگرهمکاسی های خود درست مانند یک کلاس درس واقعی در میان گذاشته و با آنها گفتگو کند .

مزیت این دوره ها آن است که هر کس در هر نقطه جهان که به کامپیوتر دسترسی می دارد می تواند بدون پرداخت هزینه ای به شبکه متصل شده و به عنوان دانشجو از این کلاس ها استفاده کنند و هم اکنون در دوره حقوق دانشگاه هاروارد دانشجویانی که از کره و چین نیز شرکت دارند . نرم افزار طراحی شده برای این دوره ها به گونه ای است که استاد می تواند یک یا چند تن از دانشجویان را به جلو کلاس آورده و حتی پای تخته بکشاند . همچنین شرکت کنندگان در کلاس می تواانند در تمامی فعالیت های دیگر که هر دانشجویی به طور معمول در محوطه دانشگاه انجام می دهد مانند دفش به کتابخانه شرکت کنند . استفاده از این سیستم برای دانشجویان منعماری بسیار مفید است زیرا آن ها می توانند در این میحط کامیپوتری به ساخت ساختمان ، پلها، تونل هایی اقدام کننده که امکان آن در جهان واقعی مطلقاً برای آن ها وجود ندارد.

3- هدف مدارس IT (information technology)

در هزاره سوم فناوری اطلاعات یا IT به عنوان عمده ترین محورتحول و توسعه در جهان منظور شده است ودستاورهای آن آنچنان با زندگی مردم عجین شده که روی گردانی از آن اختلالی عظیم در زندگی مردم به وجود می آورد به عنوان مثال کارهای روزمره بانکی با اینترنت صورت گرفته آموزش الکترونیکی و مجازی و عدم نیاز به حضور در کلاس های درس توسعه و ترویج تجارت الکترونیکی از نتایج و دستاورد های فناوری اطلاعات است .

ماهیت

فناوری اطلاعات یا IT (information technology) رشته ای است که تمام رشته های دانشگاهی را می توان پوشش دهد اما از نظر عملیاتی یک رشته میان رشته ای بین کامپیوتر و صنایع برق است که در این میان امور مربوط به تولید، پردازش، وحرفه اطلاعات به مباحث کامپیوتری مرتبط می شود بحث مدیریت اطلاعات وفرایند های آن از سلسله بحث های رشته صنایع برق است و بخصوص گرایش مخابرات انتقالات مرتبط با اطلاعات و داده ها را بر عهده دراد . IT ابزاری است که امروزه در تهیه، توزیع و کاربری اطلاعات نقش بزرگی را به عهده دارد؟ عبارت دیگر IT ابزاری است که امروزه در تهیه توزیع و کاربری اطلاعات نقش بزرگی را بر عهده دارد؟ عبارت دیگر IT استفاده بهنیه از اطلاعات برای کاربرد های مختلف است یعنی متخصص این رشته باید بتواند اطلاعات را جمع آوری ، دسته بندی ، پردازش کرده و به موقع از آن استفاده کند .دانشجویان این رشته باید به مدیریت و کامپیوتر علاقه مند باشد، و باید درریاضی توانمند باشد و قدرت تجزیه و تحلیل خوبی داشته باشند کامپیوتر یک ابزار فناوری اطلاعات نگاه نشده بلکه به عنوان خود فناوری اطلاعات انگاشته شده است .

پس ازبررسی موقعیت مکانی مطلوب برای فضای آموزشی باید به صورتی باشد که از تقسیم بندی ها مناسب برخوردار باشد .

تقسیم بندیهای فضای

آموزشی



مطالب دیگر:
📖نیرو و توان مورد نیاز گاوآهن📖نیروگاه های اقیانوسی 1📖نیروگاه های اقیانوسی📖نياز سنجي پژوهشي چيست؟📖نياز سنجي پژوهشي📖نياز سنجي و اصلاح سيستم ترياژ📖نيازهاي پژوهشي درحوزه مسايل فرهنگي شهرستان مشهد مقدس📖نيازهاي تغذيه اي در سنين مدرسه📖نيروي كار فناوري اطلاعات ، سواد اطلاعاتي📖نيم نگاهي به موثرترين بخشنامه ها📖واج آرایی📖واحد ‍ AIC📖وارث تکه ای از وراثت ما📖وارسی و اعتبارسنجی📖وارونگی در طراحی برنامه درسی📖واژگان بيرون از واژه‌نامه📖واژه نامه علوم اجتماعی📖واکنش ها و معادلات شیمیایی📖والت دیزنی📖وایمکس📖وب نامرئی و وب عمیق📖وبا📖ورزش در بیماران خاص📖ورزش و نیرو📖ورزش